^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Created jtemplate joomla templates

 

Σε αυτό το ουτοπικό οικονομικό παιχνίδι, η ανεργία δεν είναι ντροπή, αλλά ο μεγάλος στόχος. Τα αυτόνομα οίκο συγκροτήματα παράγουν αρκετό φαγητό για τους κατοίκους τους και στα υπόγεια δουλεύουν τα ρομπότ για να έχουμε ότι χιαζόμαστε στην ζωή.

Παράδεισος ή ουτοπία?

Σκοπός του παιχνιδιού είναι να δημιουργήσουν οι παίκτες συγκροτήματα που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και αρκετό φαγητό για να εφοδιάσουν τους κατοίκους. Η ηλεκτρική ενέργεια και τα τρόφιμα παράγονται από γεννήτριες, οι οποίες στην ιδανική περίπτωση τις χειρίζονται τα ρομπότ. Για κάθε χορτάτο και άεργο κάτοικο, περιμένουν πολλοί πόντοι νίκης στο τέλος του παιχνιδιού.

Στο Futuropia, οι παίκτες επιλέγουν τις ενέργειές τους από τα 5 πλακάκια δράσης που έχουν στην διάθεση τους. Με τη σειρά του, επιλέγεται ένα πλακίδιο δράσης, εκτελείται και στη συνέχεια αναστρέφεται. Και τα πέντε πλακάκια δράσης επιστρέφονται αυτόματα στην ενεργή πλευρά μετά τη χρήση του 5ου πλακιδίου. Εναλλακτικά, μπορούν οι παίκτες να ξανακάνουν μια μη διαθέσιμη ενέργεια ξανά, πληρώνοντας διαθέσιμους πόρους.

Για να το πούμε απλά, οι δράσεις είναι:

  1. Προσκαλέστε μέχρι 5 νέους κατοίκους και, προαιρετικά, αγοράστε ένα νέο συγκρότημα κατοικιών. Μετά την ενέργεια, όλοι οι κάτοικοι ολόκληρου του συγκροτήματος πρέπει να εφοδιάζονται με τρόφιμα.
  2. Χρησιμοποιήστε γεννήτριες τροφίμων για να παράγετε τρόφιμα και, προαιρετικά, αγοράστε μια νέα γεννήτρια τροφίμων από την αγορά.
  3. Διανομή μέχρι 3 νέων ρομπότ στις γεννήτριες. Μετά την ενέργεια, όλα τα οικιστικά συγκροτήματα και τα ρομπότ πρέπει να τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό.
  4. Χρησιμοποιήστε ηλεκτρογεννήτριες για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και, προαιρετικά, αγοράστε μια νέα γεννήτρια ρεύματος από την αγορά.
  5. Αποκτήστε κυβερνητικές επιχορηγήσεις και λάβετε νέα χρήματα από την τράπεζα

youtube

Αν δεν υπάρχει αρκετό φαγητό ή ηλεκτρική ενέργεια, μπορείτε να πληρώστε 2 χρήματα για κάθε μονάδα που λείπει. Εάν τα χρήματα τελειώσουν, οι παίκτες μπορούν να πάρουν δάνειο. Οποιαδήποτε στιγμή στο παιχνίδι μπορείς με ένα δάνειο να δροσίσεις το πορτοφόλι σου, αλλά η αποπληρωμή γίνετε με τόκο και μπορεί να γίνει ακριβό κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Στο τέλος του παιχνιδιού, κάθε ανοικτή πίστωση φέρνει πολλούς αρνητικούς πόντους.

Το απόθεμα των νέων οίκο συγκροτημάτων είναι μεγάλο. Τα συγκροτήματα προσφέρουν διαφορετικούς αριθμούς χώρων διαβίωσης, απαιτούν διαφορετικές ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας και δίνουν αναλόγως διαφορετικούς πόντους νίκης στο τέλος του παιχνιδιού. Ορισμένα από τα συγκροτήματα κατοικιών προσφέρουν μόνιμα ή εφάπαξ οφέλη στον ιδιοκτήτη.

online

Η αγορά ηλεκτροπαραγωγών και γεννητριών τροφίμων είναι ευέλικτη. Η τιμή των γεννητριών ποικίλλει ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση. Οι γεννήτριες διαφέρουν ως προς την αποτελεσματικότητα και τη βαθμολόγηση. Οι γεννήτριες παράγουν διαφορετικά ποσά πόρων, προσφέρουν διαφορετικό αριθμό θέσεων εργασίας και δίνουν διαφορετικό αριθμό πόντων στο τέλος του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι τελειώνει μόλις ο 25ος κάτοικος μετακομίσει σε έναν οικισμό ενός παίκτη ή το τελευταίο πλακίδιο γεννήτριας (φαγητού/ενέργειας) διατίθενται στην αγορά.
Το παιχνίδι διαθέτει μια έκδοση για έμπειρους παίκτες. Στην οποία επιλέγονται τυχαία τρεις από εννέα συνθήκες για το παιχνίδι. Λόγω των συνθηκών υπάρχουν αλλαγές κανόνων, όπως π.χ. εξασθενημένες ιδιότητες, αλλαγές στη δομή του παιχνιδιού ή της στέγασης.

Το παιχνίδι παίζεται από 1-4 παίκτες, διάρκεια παρτίδας περίπου 90-λεπτά και συνιστάται για ηλικίες από 12+ ετών

Σχεδιαστής: Friedemann Friese

Εικονογράφος: Harald Lieske

Εκδότης: 2F-Spiele

FB

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand